Acceptera situationen

Först och främst så kan jag börja med att beskriva hur peppad jag var inför den här dagen! Jag hade massor utav planer och det kändes verkligen jätteroligt att få skriva om det i bloggen. Men istället var jag uppe halva natten och kunde verkligen inte sova. Jag lyckades komma upp ur sängen klockan 7:00 (som ingår i en ny rutin som jag har skapat, men mer om det en annan gång). Hjärnan hängde verkligen inte med alls och jag kunde inte koncentrera mig på någonting. Jag ringde till Louise och hon lyckades verkligen få mig på bättre tankar. Jag är verkligen glad att jag har henne i mitt liv och hon fick mig att inse att det bara är att acceptera situationen. Det spelar ingen roll hur mycket jag försöker läsa i en mattebok för när koncentrationen inte finns där, så fastnar ingenting ändå. Jag valde att ta en tupplur istället för att plugga (även om jag ska göra högskoleprovet om bara två veckor). Det får gå som det går och jag kommer att se detta som en chans att få öva och satsar på att göra om det till våren istället. 
Lykades ta mig till gymmet, tack vare tuppluren! Nu har jag fått tillbaka min energi igen. 

Kommentarer

Populära inlägg