Försök att ta tag i saker i stället för att skjuta fram dem!

Jag har lärt mig så otroligt mycket på den senaste tiden och är så glad att jag vågade utmana mig själv och gå klart Livscoachkursen. Nu försöker jag att öva så mycket som möjligt samtidigt som jag bygger upp min Facebooksida och min Instagram och en massa annat! 

När det är så mycket att göra är det viktigare än någonsin att sätta sig ner och prioritera i vilken ordning man ska göra saker och ting. Eftersom jag vill bli mer organiserad och ha bättre koll på mina saker, bestämde jag mig för att föra över alla mina bilder från telefonen till datorn. Jag vill skapa fler album i mobilen för olika bilder som jag vill lägga ut på mina sociala medier och det är lättare att göra utan att man har en massa bilder som ligger huller om buller. I stället för att tänka "jag för över bilderna till min hårddisk en annan dag för att det är så jobbigt" försökte jag att tänka " så jobbigt är det inte och det går superfort"! En annan smart sak som jag gjorde var att döpa om mapparna på datorn till "Kopierad" för då vet jag att dom redan är kopierade till hårddisken. Det är så lätt att glömma annars!

Nu är det bara att börja skapa nya album på mobilen 📱👌

Kommentarer

Populära inlägg