Min lördag spenderades på stranden

Idag lyckades jag ta mig ner till stranden. Det var väldigt fint väder och jag invigde min nya handduk som jag fått av min mormor ^^

Även om jag vet att jag ska försöka stå emot mina negativa tankar så kände jag att stranden påminde mig om Kalifornien. Jag kände sorgsna känslor och vet inte riktigt hur jag ska mota bort sorgen! Den sitter i hela kroppen och tar över allting. Det är svårt att känna glädje. Eller någonting överhuvudtaget! Jag tror att jag ser det som ett stort misstag. Men det är det ju inte. Och det vet jag också.

Nu när jag sitter och kollar på bilderna som jag tog på stranden idag, försöker jag i stället att tänka på andra saker, På hur fina stränder vi faktiskt har i Sandared och att det bara är 20 minuters gångavstånd för mig. För finns det någonting som stressar mig riktigt mycket, är det att köra bil!!! Och i  Kalifornien var jag tvungen att köra överallt för att allting låg på långt avstånd. 

Jag hade tänkt att bada idag men precis när jag skulle gå mot vattnet, gick solen i moln. Ha ha. Typiskt min otur! Men då fick jag ju något att skylla på i alla fall.

#badkruka

Man kanske skulle försöka att bli vän med en båtägare? 🤔 

Jag har alltid älskat snäckor och när jag var liten gick jag runt med min blå spann och plockade alla jag kunde hitta. Snäckor är fina och passar verkligen som motiv på en strandhandduk! 

Kommentarer

Populära inlägg