Ny utmaning för augusti!

 Nu är det augusti månad!!! Varje dag kommer jag att skriva ner en sak som jag är stolt över att jag gjort, en sak som jag lärt mig och en sak som jag är tacksam över. 

Jag tror att det kommer att ge mig i väldigt mycket och att jag lär mig att uppskattar det jag faktiskt har. Jag är trött på att se allting ur ett negativt perspektiv. Jag känner att det är ett mönster som jag vill bryta. Jag vill ju bestämma över mitt egna liv,  så därför tror jag att den här övningen kommer att vara bra för mig. Jag kommer att öva på att ta kontroll över mitt egna liv och lära mig att ta ansvar! Jag kommer inte längre att fortsätta lyssna på andra och låta andra styra mig. 

Idag så är jag väldigt tacksam över att jag har kommit så långt på min inre resa. Jag är stolt över att jag vågar lyssna på mig själv och att jag vågar känna efter vad jag verkligen vill. För det kan vara väldigt läskigt att dyka ner i sina inre känslor. Idag har jag lärt mig att släppa på mina blockeringar. Det är ingenting som man gör på en dag, men det är ett stort steg på vägen!  

Måste bara säga att jag är såååååå taggad för att utvärdera efter månadens slut för att se om det har gjort någon skillnad! I cross my fingers över att det har det och om jag ska vara ärlig så tror jag väldigt mycket på detta ^^




Kommentarer

Populära inlägg