Tanka Energi

Den här bloggen är början på ett nytt kapitel i mitt liv!

Jag har valt att börja fokusera och uppmärksamma de positiva sakerna i livet. Det där som gör livet värt att leva. Jag är trött på att brottas med negativa tankar dag ut och dag in. Jag är trött på att känna mig misslyckad och helt utmattad. Jag är trött på människor som försöker styra över mitt liv och att ständigt gå runt och oroa mig för vad alla tycker om mig.

Jag vill vara lycklig och leva utan ångest och rädsla över att jag när som helst kan få en panikattack eller gå in i en djup depression som är omöjlig att ta sig ur. Jag vill sluta leva i dåtiden och sluta att oroa mig över framtiden. "Mer fokus på nuet" får bli mitt nya motto och med hjälp utav den här bloggen kan jag fylla på med positiv energi för att orka utmana mig själv. 









Kommentarer

Populära inlägg