There is always time for tea!

Jag vill börja fylla min blogg med fler inspirerande bilder och peppande text!!!

Har känt att de bilder som jag har laddat upp tidigare inte har symboliserat det jag verkligen känner och vill med den här bloggen, så nu ska jag se till att ändra på detta. 

Förra sommaren valde jag att byta ut alkoholen mot grönt te och har såklart känt att jag har minskat min stressnivå betydligt mycket, men jag har även lärt mig mycket om vad min kropp behöver för att må bra. Bara en sån liten sak som att dricka mitt gröna te i en väldigt fin leopardmönstrad kopp får mig att må bättre. Eftersom att jag är en väldigt kreativ person, så ville jag verkligen skapa en liten photoshoot med min nya tekopp och vad är inte mer passande än en fin liten palmväxt (tyckte bilden blev mer exotisk när jag la till den). 

En annan sak som får mig att må bra är att lära mig nya saker. Därför är jag glad att google finns, så man kan lära sig mer om till exempel grönt te. Jag valde ut de sakerna som jag kände var viktigast för mig (finns väldigt många fler bra saker med grönt te). Det kan bli för mycket om man försöker lära sig allting på samma gång, så därför ville jag fokusera på just de fyra sakerna, som står i bilden.
Herbal Tea (FredSted)
Peppermint & Lemongrass
tillbehör honung och havremjölk





Kommentarer

Populära inlägg